Augusti är här

Jamen idag är en sån dag då Älskling är på jobb i Sthlm och jag är kvar hemma. Idag har jag alltså vart in till stan och kollat runt rean, hittade en del fint. Käkat på Subway. Sovit. Och sen inte så mkt mer. Han kommer hem typ åtta ikväll, så jag får väl ta och hitta på något.
Imorgon blir det väl fiske med Pontus kompis.. (:

Igår sålde Pontus och jag på loppis, vi fick in cirka 1200kr, det var riktigt bra, så nu funderar jag på att ta hit mina saker och sälja här.

Juste , Igår blev jag moster för tredje gången åt en liten kille. Kul!

Förövrigt, så händer det inte så mkt. Om sisådär två veckor flyttar Gulle in i min lägenhet :D som jag har väntat på det. Redan när jag flyttade in förra året så sa vi att om vi är ihop ännu så ska han flytta in och så ser det ju ut att bli också, underbart med sällskap.
Undrar vart sommaren har tagit vägen? Den kunde ju visa sig lite till innan lovet är slut.


Underbara sommardagar.


woooschh.


Min raring, kan man bli så mkt sötare än dig? <3


Puss / Cine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0