tjooosan

Fredag , idag bär det av till Åland. I helgen ska nämligen Pontus föräldrar besöka mitt hem på Åland, ska bli trevligt :) , sen blire kanske lite fiske och bad.

måndag börjar jag skolan :P ska bli kul, det är även skolfoto för oss 2or å 3or, ganska bra att ha det gjort. Jag börjar ett och Pontus slutar ett (: Han börjar tolv både på tisdag och onsdag , och på måndagar på våren har han bara en lektion från tolv till ett, lite ovärt tycker jag som trodde min skola var slappare på sånt. men men.
Vi har iaf vart duktiga på att springa, onsdag, torsdag och så idag har vi vart ut. Känns skönt.

Igår bakade jag havreflarn, så gott och så enkelt att göra :)



Puss/ Cine

Kommentarer
Postat av: Louise

Är det skolfoto på måndag?:O :)

2010-08-22 @ 11:13:19
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0