torsdag

Ja, idag började Pontus skolan på Infokomp gymnasiet och jag börjar först på måndag.
I tisdags var Pontus och jag och klippte oss på Storagatan15, kan varmt rekommenderas, riktigt duktiga frisörer.
resultatet.
Jag färgade även utväxten och fyy vad det brände i hårbotten, jag lider med er blondiner. Det kändes som om hela hårbotten hade tagit eld, men vill man vara fin får man lida pin som det så trevligt heter :)



I måndags köpte jag mig en ny cykel , en alldeles rosa sådan.
Har även fixat klart lampan,
Från vår lya i Västerås, Ha det underbart ! Vi ses!

Puss / Cine

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad fin du blev i håret och vilken mysig cykel :)

2010-08-19 @ 20:23:28
Postat av: iken

skitsnygg frilla o färg!!

2010-08-19 @ 20:31:16
Postat av: Cine

hihi tacktack Mimmi & Iken :)

2010-08-20 @ 10:59:30
URL: http://cinecine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0