Sista mars

och imorn är det APRIL. redan , det gick fort. vi närmar oss sommaren med stormsteg och vi ser fram emot en varm vår. men mest av allt längtar jag efter dej! Det gör jag iofs alltid när jag inte är med dej, men det kanske är för att vi passar så bra ihop. och framförallt är du så otroligt sööt så att jag bara smälter när jag ser dej (A) <3

Cine & Pootusss <3

Dagen har bestått av make-up lektion, vi fortsatte med sotning, jag var med Marissa, det gick väl rätt så bra. Hem. städat och nu sitter jag här, ska packa också, förhoppninsvis åker jag hem imorn. det var det.

Ha det bra , så hörs vi i April. / Cine


Kommentarer
Postat av: Pontus

Tror mars gick så fort för att vi var med varann så mycket. Tiden går fort när man har kul!

Längtar efter dig. (A) Puss! <33

2010-03-31 @ 19:44:06
URL: http://psjolund.wordpress.com
Postat av: Cine

Åh jag vill fortsätta så ;) <3 Puss!

2010-03-31 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0